SHADIRA KOSMETIK

SHADIRA KOSMETIK

SHADIRA KOSMETIK
SELEMBUT SUTERA SEHARUM NAMAMU .....LOKASI TODAYS MALL BANDAR TIRAM JOHOR

UNTUK MEMBUAT PESANAN

UNTUK MEMBUAT PESANAN
POSLAJU

SHADIRA SR

SELAMAT DATANG KE DUNIA KECANTIKKAN PRODUK SHADIRA

PENGENALAN

Selamat datang ke laman PROMOSI Nurarrisa Saloon & Spa.Terima kasih atas lawatan anda ke laman ini.Kami adalah salon BUMIPUTERA di yang beroperasiTiram,Johor.Kami telah beroperasi lebih 10 tahun lalu.Kami menyediakan perkhidmatan kecantikan dengan mengikut keperluan anda.Kepuasan pelanggan adalah kebanggan kami.... Selain itu, kami akan memberi penerangan yang lengkap bukan sahaja tentang pakej rawatan yang sesuai tetapi juga tentang penggunaan produk-produk kecantikan yang perlu dan bersesuaian untuk kepuasan para pelanggan yang mahu kelihatan MUDA JELITA ANGGUN BERGAYA dengan MEMILIKI kulit yang bersih dan berseri.Buat ANDA yang berdekatan boleh terus berkunjung Ke SPA kami.BERITA BAIK!!! untuk ANDA yang DI LUAR KAWASAN PERKHIDMATAN PEMBELIAN secara ONLINE dengan penghantaran POS LAJU (M),PERCUMA mengikut terma dan syarat.

_MOTIVASI TERINDAH:
"Sesuatu yang BAIK adalah LAGI BAIK jika kita dapat KONGSIKAN BERSAMA".
_ IN Shaa ALLAH,Aamiin Aamiin Aamiin YRA.

Salam Sayang,
Rose'Lynn In'Nadi

SHADIRA SPA

SHADIRA SPA
KUNJUNGI NURARRISA SALOON.DAPATKAN PERKHIDMATAN PERAWATAN DAN KECANTIKAN

___ "SELEMBUT SUTERA SEHARUM NAMAMU.... SHADIRA"

PESANAN/PEMBELIAN PRODUK SHADIRA SRII (GST 6% KAMI TANGGUNG) POSLAJU SILA HUBUNGI 0197647262

GST KAMI TANGGUNG

Thursday, January 29, 2009

TIPS KESIHATAN DAN KECANTIKAN WANITA 30-AN


Tips Kesihatan Dan Kecantikkan Untuk Wanita 30-anDalam kesibukkan menyeimbangkan antara tugas pejabat dan tugasan tetap dirumah, wanita selalunya kesuntukkan masa untuk diri sendiri. Penjagaan diri yang ala kadar ataupun ikut sempat je... seringkali menjadi amalan harian. Dalam kesibukkan kita seharian, perlulah kita mencuri sedikit masa untuk "merawat, menjaga dan memanjakan" diri sendiri.Semoga sedikit tips dibawah dapat membantu kita wanita terutamanya yang berusia 30-an "memaintainkan" kesihatan dan keterampilan diri.


a) Kawal pemakanan Proses penuaan dapat dilambatkan jika kita mengamalkan pemakanan yang seimbang. Banyakkan makanan berserat tinggi, sayur dan buah-buahan. Kurangkan makanan berlemak, minuman yang mengandungi banyak kafien, minuman ringan dan makanan ringan.

b) Guna Pelembap yang sesuai Apabila umur kita menjangkau 30-an, keanjalan dan kelembapan kulit semakin kurang. Oleh itu penggunaan krim pelembab sangat diperlukan. Carilah pelembab yang sesuai dengan kulit muka masing-masing. Haruslah diingatkan yang krim muka jenama popular dan mahal tidak semestinya sesuai dengan jenis kulit kita.

c) Cuba elakkan dari pancaran cahaya matahari Jangan biarkan muka anda banyak terdedah kepada cahaya matahari didalam jangkamasa yang panjang. Pendedahan yang lama bukan saja dapat menggelapkan kulit, ianya juga dapat mengurangkan kelempapan kulit yang membawa kepada kekeringan.

d) Sentiasa bersenam Bersenam mampu meningkat keupayaan dan kesihatan. Pastikan kita melakukan senaman ringan setiap hari selepas bangun tidur. Dan kalau ada masa, lakukan senaman sekurang-kurangnya 3 kali seminggu.



e) Minum banyak air Kekeringan dan gejala penuaan boleh diperlambatkan dgn. meminum banyak air. Ini kerana air adalah aset penting untuk kesihatan tubuh badan terutamannya kulit muka. Kekurangan jumlah air dalam badan boleh menyebabkan kita mudah diserang pelbagai penyakit. Selain itu, air penting untuk proses penghadaman dan penyingkiran toksin dalam tubuh badan.


f) Makanan tambahan Pengambilan vitamin adalah amat digalakkan untuk wanita 30-an. Kesibukkan dengan tugasan dipejabat dan dirumah menyebabkan kebanyakkan wanita jarang mengamalkan pemakanan seimbang. Jadi pengambilan vitamin dapat membantu menyelesaikannya.


g) Elakkan bermekap tebal Wanita 30-an seelok-eloknya menggunakan mekap yang nipis dan bersederhana. Cuba elakkan dari menggunakan foundation yang tebal serta lipstik yang merah menyala. Ianya akan membuatkan wanita ini nampak lebih tua dan garang.


h) Positif, ceria dan selalu bersama yang tersayang Wanita 30-an mestilah mengamalkan sikap positif, sentiasa ceria dan selalu bersama yang tersayang. Kehadiran orang-orang tersayang di sekeliling dapat membantu wanita membina keyakinan diri dan menghilangkan stress.

No comments:

FACEBOOK WhatsAPP 019 708 7262 019 764 7262

UNTUK KETERANGAN LEBIH LANJUT HUBUNGI ATAU WHTSAPP 019 764 7262

Kami sedia membantu anda dari wanita untuk wanita kecantikan hak milik setiap insan .anda pasti boleh

Membantu menyelesaikan masaalah kecantikan anda

RAWATAN YG KAMI SEDIAKAN

*Masalah Jerawat
*Masalah Jeragat & bintik2 Hitam
*Berminyak/Kering dll
*Pencerahan & Meremajakan kulit

Pakej Mandian Pengantin
* Sauna HERBA
* Lulur/Body scrub
* Mandi Bunga/susu/Rempah
* Masker badan(body mask)
* Rawatan Aromaterapi(aura)
*Bertangas
*Mandian Selepas Bersalin
*Payudara
*Rawatan Resdung
*program perlangsingan badan(JUARA)
dan lain lain rawatan untuk wanita dengan harga berpatutan..

SHADIRA ONLINE

SHADIRA BELIAN ONLINE

I ♥ shadira I ♥ shadira I ♥ shadira

SHADIRA CONTEST